Nu doar dezvoltatorii de ansambluri rezidenţiale profită de oportunităţile aduse de criză pe piaţa imobiliară, ci şi cei care mizează pe puterea de cumpărare a românilor şi pe apetitul pentru cumpărături al acestora. Dezvoltatorul centrului comercial Sun Plaza, care va fi inaugurat în luna octombrie, cu întârziere de un an, recunoaşte că efectele crizei s-au făcut simţite şi în cazul lor, în ceea ce priveşte închirierea spaţiilor, dar pe de altă parte, acum au reuşit să atragă mai multă forţă de muncă.
„Finalizarea proiectului s-a amânat din cauza unor elemente tehnice, dar şi din cauza preţurilor neabordabile în cazul manoperei. Dacă la început aveam o medie de 500 de muncitori pe zi, acum sunt 900. Acolo unde s-a putut, am renegociat cu subantreprenorii”, a declarat Michael Richard, director general al EMCT România. Deşi Sun Plaza se află la o staţie de metrou de un alt centru comercial, Gran Arena Mall, inaugurat în luna martie, iar spre zona Vitan se află Vitantis Shopping Center, dezvoltatorul se aşteaptă la o medie zilnică de 35.000 de vizitatori, un număr echivalent cu vizitatorii din deja cunoscutele malluri Plaza România şi Bucureşti Mall. (A.G.)
Nu doar dezvoltatorii de ansambluri rezidenţiale profită de oportunităţile aduse de criză pe piaţa imobiliară, ci şi cei care mizează pe puterea de cumpărare a românilor şi pe apetitul pentru cumpărături al acestora. Dezvoltatorul centrului comercial Sun Plaza, care va fi inaugurat în luna octombrie, cu întârziere de un an, recunoaşte că efectele crizei s-au făcut simţite şi în cazul lor, în ceea ce priveşte închirierea spaţiilor, dar pe de altă parte, acum au reuşit să atragă mai multă forţă de muncă.
„Finalizarea proiectului s-a amânat din cauza unor elemente tehnice, dar şi din cauza preţurilor neabordabile în cazul manoperei. Dacă la început aveam o medie de 500 de muncitori pe zi, acum sunt