Heineken România, lider pe piaţa berii din ţara noastră cu o cotă de 26,7% în 2006, a înregistrat la finele anului trecut o creştere a cifrei de afaceri cu 24 de puncte procentuale, de la Heineken România, lider pe piaţa berii din ţara noastră cu o cotă de 26,7% în 2006, a înregistrat la finele anului trecut o creştere a cifrei de afaceri cu 24 de puncte procentuale, de la valoarea de peste 158 de milioane de euro, înregistrată în 2005. Brandul care a avut o creştere spectaculoasă a vânzărilor în 2006 a fost Heineken. "Heineken, vârful de lance al portofoliului nostru, a înregistrat o creştere a vânzărilor de peste 40%, cea mai mare creştere obţinută de o singură marcă pe piaţa de bere în 2006", a declarat, în cadrul unei conferinţe de presă, Marius Meleşteu, director comercial în cadrul companiei. 2006 a reprezentat o schimbare pozitivă majoră în ceea ce priveşte tendinţa de creştere a vânzărilor companiei. Potrivit reprezentanţilor Heineken, compania a vândut, în 2006, 4,3 milioane de hectolitri de bere, ceea ce înseamnă o creştere a volumului de 20%. "Toate mărcile noastre, printre care amintim Heineken, Ciuc, Golden-Brau sau Bucegi, au crescut în volum peste creşterea pieţei", a precizat Meleşteu. Anul trecut, piaţa de bere a crescut cu 17% faţă de 2005, în timp ce consumul de bere pe cap de locuitor a ajuns la 77 de litri, de la 66 de litri în 2005. Edwin Botterman, preşedinte &CEO, Heineken România, pune această creştere extraordinară a pieţei din 2006 pe seama verii foarte călduroase, a creşterii venitului net, dar şi pe fondul noilor produse introduse pe piaţă. În plus, şi campaniile media, din ce în ce mai agresive, au contribuit din plin la înregistrarea acestei evoluţii. În ceea ce priveşte ambalajul preferat de consumatori, berea la Pet continuă să câştige teren, vânzările pe acest segment avansând în 2006 cu 42,1% , până la 6,8 milioane hectolitri, de l