Directorii unităţilor şcolare sunt străini de ceea ce înseamnă un site bine informat, pe care elevii să poată găsi informaţiile de care au nevoie
În secolul Internetului şi al vitezei în care trăim, se ştie că pentru a promova un produs sau o afacere ai nevoie de un site bine structurat şi informat. Patronii de cluburi şi de discoteci s-au orientat la timp şi şi-au făcut site-uri, pe care navigă adolescenţii în căutare de distracţii. Din păcate însă, această regulă nu se aplică şi la unităţile şcolare din judeţul Constanţa, care, chiar dacă şi-au făcut pagini de Internet, au uitat să le actualizeze. Altele însă nici nu au site prin intermediul căruia elevii şi părinţii să fie la curent cu noutăţile vieţii şcolare. Am analizat şi noi site-urile celor 15 colegii, celor 14 licee teoretice şi al celor 20 de grupuri şcolare din judeţul Constanţa şi am rămas surprinşi de faptul că managerii unităţilor şcolare sunt străini de ceea ce înseamnă un site bine informat, pe care elevii să poată găsi informaţiile de care au nevoie.
Colegiul Naţional Mircea cel Bătrân din municipiul Constanţa are un site actualizat, unde găsim informaţii despre istoricul unităţii de învăţământ, resurse umane, catedre, proiecte şi concursuri. De asemenea, pagina de Internet a liceului conţine date despre activitatea educativă, despre succesele obţinute de elevi la diverse olimpiade şi concursuri. Nu în ultimul rând, pe site este afişat şi orarul pentru anul de învăţământ în curs. Site-ul Colegiului Naţional Mihai Eminescu din Constanţa conţine informaţii despre catedre, proiecte, rezultate deosebite ale elevilor, galerie foto, dar şi oferta educaţională. De asemenea, pe pagina Colegiului Mihai Eminescu este şi un chat, prin intermediul căruia elevii pot comunica. Pe site mai este postată o colecţie de filme care prezintă realizările şcolare şi extraşcolare ale elevilor. Pe pagina de Inte