Energizante vândute, ca marcă proprie, în reţelele Carrefour şi Real sunt băuturile cu cele mai multe E-uri de pe piaţa românească de profil, potrivit unui studiu realizat de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor.
Cercetarea a vizat opt tipuri de produse, "achiziţionate în mod aleatoriu şi anonim din supermarketurile de pe teritoriul ţării", se arată într-un comunicat al organizaţiei. ""Din punct de vedere al numărului de E-uri, din cele opt produse analizate, 25% au în conţinut un număr de 3 E-uri, iar 37,5% au un conţinut de 6-E-uri", potrivit ANPCPPS.
De asemenea, băuturile energizante vândute pe piaţa românească au un conţinut ridicat de zahăr, a reieşit din acelaşi studiu.
Energizante vândute, ca marcă proprie, în reţelele Carrefour şi Real sunt băuturile cu cele mai multe E-uri de pe piaţa românească de profil, potrivit unui studiu realizat de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor.
Cercetarea a vizat opt tipuri de produse, "achiziţionate în mod aleatoriu şi anonim din supermarketurile de pe teritoriul ţării", se arată într-un comunicat al organizaţiei. ""Din punct de vedere al numărului de E-uri, din cele opt produse analizate, 25% au în conţinut un număr de 3 E-uri, iar 37,5% au un conţinut de 6-E-uri", potrivit ANPCPPS.
De asemenea, băuturile energizante vândute pe piaţa românească au un conţinut ridicat de zahăr, a reieşit din acelaşi studiu.