Directorul general al Papaya Advertising a dobândit experienţă la trei agenţii de publicitate, unde a învăţat strategie. În 2005 şi-a deschis propriul business. Tiderle a transformat o firmă de şapte oameni în cea mai eficientă agenţie din România. Nu o spunem noi, ci festivalul Effie care premiază anual eficienţa în publicitate. Robert Tiderle stă pe un scaun de exterior pe terasa noului lor sediu de pe strada Speranţei (ca în cântecul Corinei Chiriac). Este un bărbat înalt şi impunător, dar se simte în glas că este liniştit.
În seara galei de premiere a festivalului Effie, Tiderle a urcat de şase ori pe scenă pentru a ridica medaliile. Acestea au fost recompense pentru campaniile „Nişte ţărani“ (Cava D’Oro), „Care-i treaba cu teflonul“ (Savana) şi „Rocky“ (CEC Bank).
S-a ferit până acum de Effie din cauza scandalurilor de la ultimele ediţii. „Am participat anul acesta pentru că aveam nişte cazuri interesante, dar şi clientul şi-a dorit acest lucru. Nu mă aşteptam să câştig festivalul“, a spus Tiderle. Papaya este agenţia lui Tiderle, copilaşul său, care la sfârşitul lui 2009 va împlini cinci ani.
Printre clienţii pe care i-a avut de-a lungul anilor s-au numărat Alexandrion Group, BCR Asigurări şi Fabryo. „Nu avem zeci de clienţi, dar sunt mulţumit de cei pe care îi avem“, mărturiseşte Tiderle.
„Nişte ţărani“ cu probleme
Unul dintre clienţi a fost Alexandrion Group, cu brandul de spirtoase Cava D’Oro, pentru care a făcut campania „Nişte ţărani“.
În spot, doi ţărani stau la o masă într-un birt şi urmăresc o emisiune de învăţat limba franceză. După câteva momente, un poliţist burtos schimbă pe canalul de muzică populară. Enervaţi, ţăranii se uită urât la poliţist. În final, unul dintre ei spune: „N-ai cu cine, mă!“, iar celălalt îi dă replica: „Ce vrei, mă. Nişte ţărani!“.
@N