Companiile care organizeaza evenimente si ofera servicii de divertisment si decoratiuni nu mai sunt o noutate in peisajul romanesc, mizand continuu pe cucerirea unor segmente noi de clienti.
Cu mult curaj si investitii minime, agentia Colombina, specializata in divertisment si decoratiuni pentru copii, a ajuns astazi la afaceri de 50.000 de euro, pe o piata in care jucatorii se lupta pentru inedit.
“Exista o concurenta, bineinteles, insa avem vechime pe piata si multa experienta”, spune Florea Cristina, a carei agentie, Colombina, mizeaza mai ales pe evenimentele dedicate copiilor, intr-o piata “efervescenta si dornica de nou si calitate”, dupa cum insasi declara.
De la pasiune la idee si o investitie de doar 200 lei
“Ma fascina face paintingul, body paintingul si mi-a venit aceasta idee. In Romania nici nu stiam daca exista si am verificat pe Internet in alte tari. Cand am vazut ca avea success, am prins curaj si am pornit la drum, cu doua milioane de lei vechi in buzunar si foarte multa ambitie si imaginatie”, ne-a declarat Florea Cristina, proprietarul agentiei Colombina.
Colombina – un nume sugestiv in lumea celor mici - a aparut pe piata in 2004, “cand inca nu existau decat in forma incipienta aceste servicii”. S-a pornit initial de la ideea de face painting (pictura pe fata) in cadrul serbarilor pentru copii.
“Am organizat cateva serbari de Craciun cu face painting pentru copii in 2004, apoi in primavara lui 2005 am fost chemati la un festival de Paste, tin minte ca aveam doua costume superbe de clownite, dar erau inchiriate de la un teatru, si doua truse profesionale, dar micute, de face paiting. Afacerea am inceput-o de la zero, de-abia am facut rost de bani pentru truse, dar credeam atat de mult in aceasta idee incat iata, cu mijloace putine si multa pasiune si seriozitate, am reusit sa dezvolt o firma”, explica Florea. @