Initial, totul pare foarte simplu. Pierre Peders, reporter de razboi, isi pierde credibilitatea in fata editorului sau si, drept sanctiune, este trimis sa o intervieveze pe Katya, una dintre cele mai faimoase si curtate actrite de soap-opera din SUA. Retrogradat, umilit si furios, el e convins ca discutia va fi o plicticoasa pierdere de timp. Katya, excedata la randul ei de noul specimen din presa avid de picanterii, asteapta angoasata sa se termine o data repetabila corvoada. Din acest punct insa, orice sablon se spulbera. O data inceputa discutia, orice prejudecata cu privire la desfasurarea ei ii paraseste pe conlocutori. Katya si Pierre incep un duel scanteietor, in care incap seductie si surpriza, tachinerie si sarcasm, dezvaluiri socante si constatari amare. Treptat, interviul isi schimba regulile si directia, pentru ca Pierre si Katya sunt, pe rand, intervievat si intervievator, anchetat si anchetator, actor si actrita, victima vulnerabila si spectator sardonic, profesionist blazat si individ asediat in intimitatea sa. Iar aceasta aventura insolita a fiecaruia prin prezentul, trecutul, complexele, spaimele, frustrarile si regretele, dar si prin senzualitatea si disponibilitatea celuilalt nici macar nu se termina aici. Treptat, barbatul si femeia se preschimba in doi vampiri energetici, care vor sa obtina cat mai mult, chiar totul, de la celalalt: traseul sufletesc, motivatiile, esecurile, culpabilitatile, secretele cele mai adanci. El e imoral, ea amorala. Pretul sinceritatii fulgurante instaurate intre ei: incredibil de mare, absolut imprevizibil, rezultat dintr-o dubla lovitura de maestru, stralucit executata de fiecare dintre cei doi, intr-o rasturnare finala care incununeaza acest special moment de cinema. La fel de magnetic in varianta regizata de Steve Buscemi si jucata de el si de Sienna Miller in priza si spectacol continuu, precum era si filmul or