Societatea Romana de Radiodifuziune a desemnat regia CLIR Media drept castigatoare a selectiei de oferte organizate, marti, pentru atribuirea contractului de vanzare a spatiului publicitar pe posturile publice de radio, in urmatorii trei ani, potrivit unui comunicat al institutiei. Contractul pe baza de comision a fost atribuit la a treia incercare a SRR, in ultimele doua luni, de a gasi un vanzator pentru spatiul sau publicitar.
Alaturi de CLIR Media, care a vandut spatiul publicitar pe posturile publice de radio si in ultimii doi ani, la selectia de oferte au mai participat Arbo Media si Newsline Media House. Potrivit SRR, documentatiile acestor doua firme au fost incomplete, doar documentele depuse de CLIR fiind conforme cu cerintele radioului public.
UPDATE Comunicatul SRR arata ca:
Comisia de examinare a constatat ca documentele obligatorii prezentate de S.C. CLIR MEDIA GROUP S.R.L. au respectat in totalitate cerintele prevazute in documentatia procedurii, in timp ce documentatiile S.C. ARBO MEDIA NET S.R.L. si S.C. NEWSLINE MEDIA HOUSE S.R.L. au fost incomplete. In urma examinarii si analizarii propunerilor facute de ofertanti, comisia a stabilit urmatoarele: S.C. ARBO MEDIA S.R.L. nu a prezentat o oferta tehnica, declarand ca este valabila cea prezentata in oferta din 11 martie 2009Oferta S.C. NEWLINE MEDIA HOUSE S.R.L. nu a fost conforma din punct de vedere tehnic, deoarece nu a prezentat un contract cu una din societatile pentru monitorizarea vanzarilor de publicitateDin punct de vedere tehnic, oferta S.C. CLIR MEDIA GROUP S.R.L. a fost elaborata in conformitate cu cerintele solicitate in documentatia proceduriiPropunerea financiara a S.C. ARBO MEDIA S.R.L. a fost prezentata in lei si fara a fi garantata de catre ofertant, fiind astfel neconforma cu cerintele impuse de proceduraPropunerea financiara a S.C. NEWLINE MEDIA HOUSE S.R.