The Times şi Sunday Times au prezentat azi noile versiuni ale site-urilor, care vor fi accesate, începând cu luna iunie, pe bază de abonamente, în cadrul ofensivei declanşate de magnatul Rupert Murdoch împotriva conţinutului online gratuit, relatează AFP, potrivit Hotnews.
Introducerea unei taxe pentru accesarea conţinutului - 1 liră pe zi sau 2 lire pe săptămână - ar putea descuraja 90% din cei 21 de milioane de vizitatori unici înregistraţi lunar, în prezent, potrivit unei evaluări a grupului News International, filială a News Corp. Această evaluare ar putea fi însă optimistă, în condiţiile în care sondajele recente arată că doar 5% dintre britanicii care îşi culeg informaţiile de pe site-urile de ştiri ar fi dispuşi să plătească pentru accesarea conţinutului.
În cazul Times şi Sunday Times, cei 2 până la 4 milioane de cititori fideli dispuşi să plătească reprezintă o ţintă motivantă pentru conducere. "Cred că vom pierde un mare nuăar de cititori care de fapt doar "răsfoiesc" conţinutul nostru", a declarat redactorul şef al The Times, James Harding, într-un interviu acordat BBC - al cărui site este atacat frecvent de Murdoch pentru politica sa de absolută gratuitate.
F. A. The Times şi Sunday Times au prezentat azi noile versiuni ale site-urilor, care vor fi accesate, începând cu luna iunie, pe bază de abonamente, în cadrul ofensivei declanşate de magnatul Rupert Murdoch împotriva conţinutului online gratuit, relatează AFP, potrivit Hotnews.
Introducerea unei taxe pentru accesarea conţinutului - 1 liră pe zi sau 2 lire pe săptămână - ar putea descuraja 90% din cei 21 de milioane de vizitatori unici înregistraţi lunar, în prezent, potrivit unei evaluări a grupului News International, filială a News Corp. Această evaluare ar putea fi însă optimistă, în condiţiile în care sondajele recente arată că doar 5% dintre britanicii care îşi culeg inf