De asta apare si batalia pe audiente, scoruri, sondaje, procente. Pentru ca, astfel, folosind asa-numita simpatie si apreciere a publicului, unora li se pare ca sunt mai indreptatiti, decat ceilalti, sa se joace pe langa borcanul cu miere europeana, indepartandu-i pe adversari, indiferent cata stiinta de carte si intentii bune au. De asta apare si batalia pe audiente, scoruri, sondaje, procente. Pentru ca, astfel, folosind asa-numita simpatie si apreciere a publicului, unora li se pare ca sunt mai indreptatiti, decat ceilalti, sa se joace pe langa borcanul cu miere europeana, indepartandu-i pe adversari, indiferent cata stiinta de carte si intentii bune au.
Rezultatele Studiului National de Audienta, publicate saptamana aceasta, releva faptul ca, dintre cotidianele de calitate, Jurnalul National isi consolideaza pozitia de lider. Iar din randul publicatiilor economice, revista Saptamana financiara a facut cel mai spectaculos salt. Ultima ca aparitie, acum un an si jumatate, a urcat direct in top, cu peste 200.000 de cititori pe editie, devansand publicatii economice cu notorietate si cu un public care parea de neclintit.
In plan politic, Traian Basescu isi mentine pozitia de lider, premierul creste si el, principalele partide isi mentin pozitiile sau cresc, dar foarte putin. In marja de eroare, cum se spune. De exemplu, PSD - de la 22% la 23%. In politica, exact ca si in presa, conteaza enorm girul publicului. Diferenta rezida doar din ceea ce urmareste fiecare sa castige. Patronii de presa vor profit, e normal sa fie asa, pentru a creste salariile si a imbunatati calitatea vietii jurnalistilor, nu in ultimul rand calitatea publicatiilor, atat din punct de vedere tehnic, cat si editorial. Politicienii vor si ei bani, numai ca nu ar recunoaste asta in ruptul capului. Oficial, le merge bine... cu vorba si promisiunile.
Presa nu promite nimic. Rel