Cele patru pasarele pietonale montate pe DN 1 pentru fluidizarea traficului şi-au arătat deja hibele. Traversarea lor este imposibilă pentru persoanele cu dizabilităţi, sunt o provocare pentru vârstnici, iar la iarnă se vor transforma în patinoar. În plus, cei 400.000 de euro au fost cheltuiţi pentru o soluţie provizorie
Chiar în prima zi în care au fost date în folosinţă, pe 17 august, cu două zile mai târziu decât termenul avansat iniţial, cele patru pasarele pietonale montate pe DN , în Comarnic (1), Buşteni (2) şi Sinaia (1) şi-au arătat limitele.
Montate la mare înălţime, sunt o adevărată provocare pentru vârstnicii care îşi dau sufletul pentru a urca scările, iar pentru persoanele cu dizabilităţi, care se deplasează în scaune cu rotile, traversarea lor este imposibilă. Soluţia în acest caz rămâne mica înţelegere cu şoferii din trafic, după ce şapte treceri de pietoni au fost desfiinţate.
În graba de a le da în folosinţă, muncitorii s-au apucat de vopsit duminică, astfel că pietonii care au folosit pasarelele s-au murdărit pe mâini şi haine în timpul traversării.
Cele mai vehemente critici pentru soluţia de fluidizare a traficului pe DN 1 prin montarea pasarelelor vin chiar din sânul alianţei USL, prin vocea preşedintelui PNL Prahova, deputat de Valea Prahovei, Mircea Roşca.
„Eu salut iniţiativa Guvernului de a lua măsuri de fluidizare a traficului pe DN 1, dar soluţia pasarelelor este în contrast major cu felul în care arată una din cele mai frumoase zone turistice din ţară, Valea Prahovei. Estetic, pasarelele arată groaznic, înălţimea la care au montate este foarte mare, nu pot fi folosite de persoanele în vârstă şi sunt inutile pentru persoanele cu handicap. În plus, nu cred că era cazul să facem educaţie oamenilor prin garduri de protecţie, de 1,20 metri. Atât primarii cât şi locuitorii din staţiuni sunt foarte nemulţumiţi“, ne-