In urma unei reorganizari in cadrul companiei, omul de afaceri Marcel Barbut (foto), proprietarul producatorului de materiale pentru constructii AdePlast spune ca treptat isi va schimba statutul in cadrul grupului, devenind din antreprenorul vizibil care tinea fraiele tuturor diviziilor de activitate in omul din umbra care ghideaza business-ul spre succes.
Dupa preluarea operatiunilor de pe piata locala si din Bulgaria a brandului de vopsele Dufa, anuntat in aceasta saptamana, business-ul AdePlast isi va consolida activitatea pe trei directii clare de business, urmand ca domeniile de activitate sa fie atribuite mai multor manageri din cadrul grupului.
“Pana la inceputul lunii martie, cand am decis reorganizarea grupului eu le faceam pe toate: aveam grija atat de divizia de mortare, de cea producatoare de termosistem cat si de cea de vopsele. Eram omul care le facea pe toate, ma ocupam inclusiv si de logistica. (…) Mi-am propus sa devin din omul orchestra, omul dirijor si sa predau activitatea pe cele trei linii de activitate unor manageri de incredere care pot conduce compania spre succes”, a declarat pentru Wall-Street.ro – omul de afaceri Marcel Barbut.
Potrivit antreprenorului roman, in urma cu cativa ani nu erau bani suficienti pentru o reorganizare a grupului, dar compania s-a dezvoltat, a crescut, ajungand ca din primvara, fiecare operatiune dezvoltata de catre AdePlast sa aiba manageri angajati in pozitiile cheie.
Reorganizarea pe divizii, planul Adeplast pentru acest an
Decizia lui Barbut de a reorganiza grupul se va realiza pe trei directii de business: divizia termosistem, divizia vopsele si divizia de adezivi si mortare uscate.
„De anul acesta business-ul cu vopsele al AdePlast se afla in grija lui Bogdan Pirvu, manager cu experienta in piata de vopsea din Romania, iar afacerile diviziei de termosistem sunt in grija