Internetul este un organism viu care reactioneaza similar cu un virus, la nivel microscopic. Cu alte cuvinte, daca conceptul tau de business este util in lumea Internetului se va raspandi fara a trebui sa depui prea mari eforturi, subliniaza, intr-un interviu exclusiv al Wall-Street.ro, Angelo Sotira, CEO al platformei media DeviantArt.com.
“Foloseste-te de realitatea aceasta si nu lasa ego-ul tau sa ignore acest fapt. Ai pierde timp incercand sa urmezi idei gresite, intr-o perioada in care sunt oportunitati majore in mediul online”, continua Sotira.
DeviantArt.com este o platforma ce gazduieste peste 20 de milioane de membri activi si circa 200 de milioane de upload-uri din peste 190 de tari. DeviantArt atrage peste 49 de milioane de vizitatori unici pe luna, fiind astfel una dintre cele mai mari comunitati de arta, fotografie, literatura sau design din lume. Compania este pe piata de doisprezece ani.
Traficul generat din Romania pe DeviantArt se apropie de 500.000 de unici pe luna, conform informatiilor oferite de CEO-ul proiectului, peste Ungaria dar sub Polonia. In prezent, din cei peste 100 de angajati ai DeviantArt din lume nu se regaseste niciunul in Romania dar oficialul companiei a subliniat ca este in continua cautare de talente – designer, inginer IT, programator. “Avem angajati in Croatia si Serbia, niciunul din Romania…inca”.
“De-a lungul timpului am invatat mai multe lucruri din acest business. Pe langa faptul ca Internetul este ca un organism viu ce autopromoveaza proiectele foarte bune, pot spune ca este foarte important sa interactionezi nemijlocit cu oamenii tai din IT, cu dezvoltatorii si cu cei ce se ocupa de dezvoltarea de produse. Ulterior, cu cei cu care te intelegi cel mai bine, construieste un «laborator» separat pentru a testa noi idei”, sfatuieste seful DeviantArt.
Ulterior crearii laboratorului inter