Compania americană de servicii IT Computer Generated Systems (CGS) a demarat o campanie de recrutare de personal pentru call-center-ul pe care îl va deschide în luna mai pe platforma Tractorul, aceasta fiind prima firmă care va funcţiona aici după vânzarea activelor societăţii braşovene.
Compania americană a postat pe site-urile de recrutare www.ejobs.ro şi www.summerjob.ro anunţuri prin care caută pentru centrul de la Braşov consultanţi relaţii cu clienţii. Aceştia trebuie să deţină cunoştinţe medii de operare în Microsoft Office, abilităţi de comunicare, cunoştinţe medii de limba engleză şi cel puţin studii liceale. Experienţa pe un post similar de relaţii cu clienţii ar putea constitui un avantaj. Pe site-urile ejobs.ro şi bestjobs.ro, compania CGS România a postat şi anunţuri pentru recrutarea de „collection officer”, care vor avea responsabilitatea de a recupera datorii şi facturi.
Potrivit lui Bogdan Ureche, managerul de operaţiuni al CGS România, în luna aprilie va începe training-ul pentru cei 500 de viitori angajaţi ai punctului de lucru de la Braşov. Practic, deschiderea centrului de la Braşov al companiei americane urmează a avea loc la jumătatea lunii mai, în prezenţa ambasadorului Statelor Unite ale Americii la Bucureşti, Nicholas Taubman.
Ureche nu a putut preciza care este valoarea investiţiei în centrul de la Braşov, dar compania anunţa anul trecut că pentru anul în curs sunt prevăzute investiţii de 10 milioane de euro în două centre - unul la Bucureşti, la SemaPark, şi un al doilea la Braşov.
„Vom începe mai întâi cu un contact-center pentru proiectele noastre din Bucureşti, dar vom fi deschişi şi la alte proiecte”, a mai spus Ureche. CGS România a închiriat de la Flavus Investiţii o hală de 4.000 de metri pătraţi, pe patru etaje, aici urmând să îşi desfăşoare activitatea, în prima fază, aproximativ 500 de angajaţi. Cei de l