Cu doar zece zile înainte de alegerile din 1 iunie, partidele politice şi candidaţii din Braşov au început războiul afişelor electorale. Acuzaţii se fac din toate părţile. Ieri, printr-un comunicat remis la redacţie, preşedinţii PNL Braşov, Aristotel Căncescu, PRM Braşov, Nicolae Iorga, PC, Constantin Faina, şi PER Braşov, Iancu Augustin Vespasian, şi-au manifestat „indignarea faţă de modul în care PD-L înţelege să utilizeze afişajul stradal în campania electorală. Considerăm că afişajul în municipiul Braşov este o bătaie de joc la adresa cetăţeanului de rând”. „Nu înţelegem cum poate un partid politic să achiziţioneze 85% din spaţiul publicitar al municipiului Braşov dintr-un buget de campanie care astfel ar trebui să ajungă la cifre astronomice - 3 milioane de euro, doar pentru această activitate electorală. Numărul total de reclame PD-L din municipiul Braşov nu poate fi determinat corect deoarece în fiecare zi sunt adăugate altele. Orice spaţiu publicitar «strategic», amplasat din municipiu, a fost acaparat de PD-L şi este tapetat cu reclamă portocalie. Cu toate că legea electorală prevede dreptul oricărui partid la un panou pentru a-şi promova ideile, promisiunile sau oferta electorală, tot ce se vede în Braşov este portocaliu”, se mai arată în comunicat.
În replică, preşedintele PD-L Braşov, George Scripcaru spune că există panouri care stau la dispoziţia tuturor partidelor. „Iar cei ce doresc, pot achiziţiona spaţii suplimentare de la firmele de publicitate. Dacă noi deţinem 85%, PSD, PNL şi PNG ce procente au?! Cred că ajungem la 200% sau poate chiar mai mult atunci când vom face totalul. Fiecare poate afişa oriunde, dacă plăteşte firmelor publicitare. Însă, dacă tot este vorba, ar fi interesant să ştim dacă pentru toate mash-urile montate în municipiu există autorizaţiile necesare”, ne-a declarat George Scripcaru. Cu doar zece zile înainte de alegerile