Patru versiuni de caroserie, o nouă generaţie BMW iDrive, sisteme suplimentare de asistenţă a conducerii şi caracteristici de confort şi cea mai largă gamă de motoare din segment - iată cu ce noutăţi vine, de la 1 septembrie, noul BMW Seria 1.
Începând din această toamnă, două motorizări din gama BMW Seria 1 îndeplinesc deja cerinţele normelor de emisii EU5 – 118d şi 120d. Puterile motoarelor disponibile variază de la 122 CP (pentru BMW 116i), la 306 CP (pentru BMW 135i). Performanţe posibile datorită unor noi tehnologii de pionierat, cum ar fi VALVETRONIC, Twin Turbo şi Variable Twin Turbo.
* BMW EfficientDynamics - în dotarea standard
În funcţie de model, sunt disponibile soluţii precum High Precision Injection, injecţie diesel common rail - aflată la a treia generaţie -, operarea direcţiei electromecanice numai la rotirea volanului pentru reducerea consumului de energie, flapsurile automate ale prizelor de aer pentru optimizarea aerodinamicii, funcaţia Auto Start Stop şi indicator de schimbare a vitezelor. Toate versiunile gamei BMW Seria 1 dispun de sistem pentru regenerarea energiei la frânare (Brake Energy Regeneration) şi de unităţi auxiliare inteligente, care fac posibil un consum redus de combustil (recent, BMW 118d a fost răsplătit cu “World Green Car of the Year”).
*Noi motoare diesel cu 4 cilindri pentru BMW 118d Cabriolet şi BMW 123d Cabriolet
Motorul diesel cu 4 cilindri, 2.0 litri, 143 CP al lui BMW 118d este acum disponibil şi pentru BMW Seria 1 Cabriolet. Acesta accelerează de la 0 la 100 km/h în 9,5 secunde şi stabileşte noi standarde pentru maşinile decapotabile cu 4 locuri datorită unui consum de 4,9 l la 100 km şi a unui nivel al emisiilor CO2 de 129 gr/km.
La BMW 123d Cabriolet este disponibil primul motor diesel din lume cu blocul complet din aluminiu, cu o putere de peste 100 CP per litru de cilin