Clientilor nu le-a placut ultimul smartphone BlackBerry, multe aparate fiind trimise inapoi după cumpărare, se spune in raportul Detwiler Fenton, intitulat «BlackBerry: cel mai rau scenariu". Producătorul spune despre raport ca prezinta date false cu scopul manipularii capitalizarii companiei.
Producătorul canadian de smartphone-uri BlackBerry a cerut Securities and Exchange Commission (SEC) o investigatie care sa verifice veridicitatea informatiilor pirvind numarul de BlackBerry Z10 refuzate de clienti, scrie Bloomberg.
Săptămâna trecută, firma de cercetare Detwiler Fenton & Co a publicat un raport intitulat «BlackBerry: Cel mai rău scenariu". Clientii au refuzat cele mai multe aparate ale modelului Z10 și se plâng de interfața ciudata. "În unele cazuri, numarul de aparate refuzate depășește vânzările de smartphone-uri, un fenomen pe care nu l-am mai văzut - scriu analiștii. – Clientii au reclamat faptul ca interfata este non-intuitiva, hartile sunt prost concepute și nu exista aplicații ... am fost informați că telefonul isi poate încetini viteza doar dupa cateva ore de utilizare ".
In acest context, actiunile companiei care produce smartphone-ul BlackBerry au scazut vineri cu 7,8% - cea mai mare reducere din ultimele două luni.
Oficialii BlackBerry susțin că raportul conține informații false. Experții au făcut "o denaturare gravă a datelor în scopul manipularii deliberate a actiunilor companiei", au declarat reprezentantii BlackBerry. "Solicitam autorităților de reglementare din SUA și Canada sa efectueze imediat o anchetă - a declarat șeful departamentului juridic al BlackBerry, Steve Zipershteyn. - Orice persoană are dreptul la opinie despre avantajele și dezavantajele unui smartphone, dar declarațiile false cu privire la numărul de smartphone-uri refuzate cu scopul obtinerii unei devalorizari bursiere este o situatie care a depasi