Producătorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a obţinut în primul semestru venituri de 54,6 mil. lei (12,8 mil. euro la cursul actual), în creştere cu 16,9% comparativ cu perioada similară a anului trecut. "Deşi piata bunurilor de larg consum a scăzut în primele 6 luni cu 9,7%, iar vânzările de produse nealimentare s-au redus cu 3,4%, conform celor mai recente date ale Institutului Naţional de Statistică (INS), piaţa cosmeticelor are o evoluţie pozitivă. În acest context, am reuşit să creştem vânzările în primul semestru cu aproape 17 procente", a declarat Mircea Turdean (foto), director general şi unul dintre acţionarii Farmec Cluj-Napoca. Farmec produce şi vinde în România şi în alte peste 30 de ţări un număr de peste 400 de mărci de produse, atât pe segmentul cosmeticelor, cât şi pe cel de curăţenie şi îngrijire a locuinţei. Producătorul de cosmetice din Cluj-Napoca şi-a propus pentru 2011 o creştere de cel puţin 7% a cifrei de afaceri, ceea ce ar însemna depăşirea pragului de 100 mil. lei, după avansul de 10% înregistrat anul trecut.
Producătorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a obţinut în primul semestru venituri de 54,6 mil. lei (12,8 mil. euro la cursul actual), în creştere cu 16,9% comparativ cu perioada similară a anului trecut. "Deşi piata bunurilor de larg consum a scăzut în primele 6 luni cu 9,7%, iar vânzările de produse nealimentare s-au redus cu 3,4%, conform celor mai recente date ale Institutului Naţional de Statistică (INS), piaţa cosmeticelor are o evoluţie pozitivă. În acest context, am reuşit să creştem vânzările în primul semestru cu aproape 17 procente", a declarat Mircea Turdean (foto), director general şi unul dintre acţionarii Farmec Cluj-Napoca. Farmec produce şi vinde în România şi în alte peste 30 de ţări un număr de peste 400 de mărci de produse, atât pe segmentul cosmeticelor, cât şi pe cel de curăţenie şi îngrijire a locuinţe