O reclamă L’Oreal pentru o cremă anti-riduri, în care joacă actriţa Rachel Weisz, a fost interzisă pentru că exagerează performanţele produsului.
Produsul publicitar interzis este o fotografie a actriţei Rachel Weisz, care pare prea frumoasă ca să fie adevărată. „Pielea arată mai fin. Nu e facelift, e Revitalift“, este mesajul publicitar regăsit în reclama ce apare pe două pagini în mai multe reviste pentru femei, informează „The Guardian“.
Advertising Standards Authority (ASA), autoritatea care supraveghează piaţa de publicitate, nu a fost de acord cu performanţele scoase în evidenţă de publicitari şi a interzis apariţia reclamei în această formă.
În urma unei plângeri din partea lui Jo Swinson, parlamentar liberal-democrat, ASA a decis că faţa lui Weisz a fost îmbunătăţită în post-producţie pentru a da un aspect mai fin al pielii.
Un purtător de cuvânt al companiei de cosmetice s-a arătat dezamgăit de decizia ASA şi a spus că mesajul publicitar nu exagerează, în niciun fel, performanţele produsului.
Nu este prima dată când o reclama L’Oreal este interzisă de autorităţile britanice. În august, un print cu Julia Roberts a fost scos de pe piaţă, din acelaş motiv.
Spotul de ma jos face parte din aceeaşi campanie, dar ASA nu a avut o problemă cu difuzarea lui: