Investiti in promovarea afacerilor voastre, dezvoltati doar functionalitatile strict necesare site-ului si pastrati 5% din bugetul lansarii pentru finantarea unui audit, a declarat pentru Wall-Street.ro, Alexandru Lapusan, cofondator si CEO al Zitec, una dintre cele mai importante companii locale specializate in dezvoltarea de produse si aplicatii online.
Alexandru Lapusan, CEO si cofondator al Zitec, va fi speaker in cadrul ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.
Sfaturi pentru cei care lanseaza o afacere cu prezenta pe interne: 1. Un lucru deosebit de important si adesea ignorat de cei ce isi lanseaza prezente online pentru afacerile lor este sa gandeasca strategia si bugetul de online marketing. Adesea se fac investitii pentru dezvoltarea unor platforme de vanzare online, dar nu se aloca atentie si bani promovarii acesteia. O, fara un plan de promovare singurul lucru ce poate fi garantat este ca vor fi zero sau foarte putine vanzari. Deci, luati-va alaturi nu doar un dezvoltator software, ci si un specialist in marketing online.
2. Limitati dezvoltarea de functionalitati la strictul necesar. Vad foarte des antreprenori care vor sa isi lanseze un magazin online cu toate functionalitatile liderului de piata, uneori doar pentru ca acesta le are. Costul dezvoltarii creste (sau determina alegerea unui dezvoltator foarte ieftin), durata dezvoltarii creste, iar, dupa lansare, adesea, nici nu sunt folosite toate functionalitatile dezvoltate. Orice noua functionalitate poate fi adaugata in viitor si ar trebui sa fie adaugata doar daca investitia in dezvoltarea ei se justifica prin perspectiva vanzarilor obtinute.
3. In cadrul oricarui proiect, pastrati in jur de 5% din buget pentru a finanta un audit, acoperit de o terta parte. Astfel, te pot