Cateva fonduri de pensii din Indiana, actionari ai Chrysler, au cerut Curtii Supreme din Statele Unite sa amane vanzarea companiei unui grup condus de Fiat, pentru a le da timp sa conteste tranzactia.
Cererea reprezinta, astfel, un apel la decizia Curtii din New York, care a aprobat vanzarea Chrysler catre un grup compus din Fiat, un trust condus de sindicate si guvernele SUA si Canada, relateaza Reuters.
Decizia care va fi luata de Curtea Suprema ar putea crea un precedent pentru cazul General Motors, care foloseste o strategie similara in procesul de faliment.
Fondurile de pensii, care detin aproximativ 42 de milioane de dolari din imprumuturile garantate ale Chrysler, in valoare totala de 6,9 miliarde de dolari, spun ca vanzarea duce la recompensarea ilegala a creditorilor fara garantii si ca producatorul auto a pus la cale un plan de reorganizare ilegal.
Pentru a fi aprobata cererea, trebuie votata de cinci dintre cei noua membri ai Curtii Supreme.
Cateva fonduri de pensii din Indiana, actionari ai Chrysler, au cerut Curtii Supreme din Statele Unite sa amane vanzarea companiei unui grup condus de Fiat, pentru a le da timp sa conteste tranzactia.
Cererea reprezinta, astfel, un apel la decizia Curtii din New York, care a aprobat vanzarea Chrysler catre un grup compus din Fiat, un trust condus de sindicate si guvernele SUA si Canada, relateaza Reuters.
Decizia care va fi luata de Curtea Suprema ar putea crea un precedent pentru cazul General Motors, care foloseste o strategie similara in procesul de faliment.
Fondurile de pensii, care detin aproximativ 42 de milioane de dolari din imprumuturile garantate ale Chrysler, in valoare totala de 6,9 miliarde de dolari, spun ca vanzarea duce la recompensarea ilegala a creditorilor fara garantii si ca producatorul auto a pus