Timp de zece zile, „Adevărul de Seară" împreună cu Europa FM caută cele mai mari gropi din oraşul tău, iar la finalul campaniei va fi întocmit un top al primelor zece. Trimite-ne cea mai periculoasă groapă pe care o vezi în oraşul tău pe adresa: gropi@adevarul.ro.
Vestirea primăverii nu se mai face, mai nou, prin ghiocei şi floricele, ci prin gropile care apar în carosabil, după o iarnă grea. Cel mai distrus drum din Braşov este, în acest moment, ocolitoarea oraşului.
Chiar dacă cel de-al doilea tronson al şoselei a fost inaugurat în luna mai a anului trecut, iar ultimul covor asfaltic a fost turnat la finele lui august, centura ocolitoare s-a umplut de denivelări şi gropi în zona sensului giratoriu de pe DN 11.
Carosabil distrus din decembrie
Asfaltul a început să se strice după prima zăpadă, iar în decembrie, constructorul a plombat găurile, însă materialul s-a distrus în câteva săptămâni. Gropile au, acum, dimensiuni considerabile, iar unele dintre ele au o lungime mai mare de şapte metri. Dacă limitatoarele de viteză nu au reuşit să-i tempereze pe şoferi să reducă viteza, denivelările naturale au reuşit, cu siguranţă.
Cei care vor să intre în Braşov de pe tronsonul doi al ocolitoarei sau de pe DN 11 trebuie să ştie că la ieşirea din rond îi aşteaptă o groapă cu un diametru mai mare de doi metri şi aproximativ zece centimetri adâncime.
Reparaţii pe banii asfaltatorului
Reprezentanţii Primăriei spun că firma constructoare trebuie să repare drumul pe cheltuiala sa, fiindcă se află în garanţie. „I-am atenţionat să asigure întreţinerea pe întreaga durată a sezonului rece. Acum, zona ar trebui reparată, dar întâi de toate trebuie să aflăm cauza apariţiei acestor cratere, iar dacă vinovată este infrastructura va trebui refăcut tot terasamentul", a explicat Sorin Toarcea, purtătorul de cuvânt al Primăriei Braşov. @N_