"Gasiti viitorul Europei aici!". Acesta este sloganul pe care fostul presedinte american Bill Cliton il propune Romaniei in constuctia reputatiei sale. Cliton s-a aflat sambata in Bucuresti pentru lansarea cartii "Viata mea" si pentru a vorbi despre "brandul de tara" in cadrul evenimentului BeyondBorders 2005, organizat de Brand Academy si revista Saptamana Financiara. de OANA STANCU, VALI BLANARU, IRINA CRISTEA EVENIMENT Jovial, fara a trece insa pragul unei seriozitati pe care o impune si celor din jur, William Jefferson Clinton, cel de-a 42-lea presedinte american, a vorbit sambata seara unei asistente formate din oameni politici, oameni de afaceri, specialisti in marketing si jurnalisti, despre importanta imaginii de marca a unei tari. Au fost acolo primul ministru Calin Popescu Tariceanu, presedintele PSD Mircea Geoana, presedintele Partidului Conservator, Dan Voiculescu, impreuna cu fiica sa, Camelia, coorganizator prin revista Saptamana Financiara pe care o patroneaza, consilierul prezidential Claudiu Saftoiu, fostul presedinte Emil Constantinescu, ministrul economiei Codrut Seres, primarul Capitalei, Adriean Videanu, Petre Roman impreuna cu sotia si cele doua fiice, prim-viceguvernatorul BNR Florin Georgescu, fostul sef al SRI Virgil Magureanu, omul de afaceri Dinu Patriciu si multi altii.
IMAGINE. "Spuneti lumii: Uite, asta nu stiti despre Romania si v-ar putea fi de folos! Poate aveti cele mai bune motivatii pentru investitori, poate aveti o piata de capital buna...Faceti-va o marca, dar vindeti-o mai intai propriilor conationali. L-am intrebat pe presedintele Basescu astazi daca ar trebui sa spuna repede o sintagma despre Romania care ar fi accea. Noul tigru al Europei, mi-a raspuns. Eu m-am gandit: ce ati zice de . Ei, ce ar fi daca toata lumea ar crede ca Romania e viitorul Europei? Daca 98% dintre romani ar fi convinsi de asta si ceilalti