Calin Rotarus, unul dintre pionierii pietei de publicitate online din Romania, va parasi compania Goldbach (fosta ARBOmedia) de la 1 ianuarie 2013, "pentru a se dedica proiectelor legate de Rock", anunta Goldbach intr-un comunicat de presa. Calin Rotarus a lucrat la Goldbach/Arbo din 2001, mai intai ca online project manager si terminand ca director general adjunct al Goldbach Group.
Intrebat de HotNews.ro despre ce proiect "Rock" este vorba mai precis, Rotarus a evitat un raspuns clar: "In perioada de criza, ai doua variante: sa astepti sa treaca sau sa incerci sa profiti de oportunitati. A profita de oportunitati e o stare de spirit pe care eu o numesc rock". Alin Alecu, seful Goldbach Group, sugereaza in comunicat ca Rotarus va ramane activ in zona online.
Calin Rotarus, citat in comunicat:
"In perioada in care am lucrat la ARBO/Goldbach am avut cele mai mari satisfactii profesionale din cariera, atat in ce priveste business-ul, care s-a nascut, a crescut exploziv, a trecut prin mai multe crize pe care le-a depasit cu succes si a intrat intr-o faza de maturitate (atat cat poate fi vorba de asa ceva in acest domeniu fascinant care este lumea online), cat mai ales in ce priveste oamenii pe care i-am cunoscut, in calitate de colegi, parteneri, clienti si competitori, carora le multumesc pentru acesti ani si pentru lucrurile pe care le-am invatat de la ei"
Calin Rotarus s-a ocupat de departamentul online ale regiei ARBOmedia din 2001, devenind ulterior online director, director de vanzari pentru TV, print, radio si online si director de strategie. Cand s-a infiintat ARBOinteractive, divizia online a ARBO, a preluat conducerea acestei structuri, pozitie in care a ramas si dupa rebranduirea ei in Goldbach Audience Romania. Din vara acestui an, cand toate activitatile firmelor din grup au fost reunite intr-o structura unica, el a devenit d