gsptv.ro propune un sistem pay-per-view care începe să prindă contur în întreaga lume. "Acesta e viitorul mass-media", susţin specialiştii
"Nu mi se pare normal să cereţi bani pentru a putea viziona reluările din meci. Aşa ceva nu se face. În regulă, dacă trebuie să plăteşti pentru a vedea tot meciul, dar nu pentru reluări", susţine Cristi, un cititor al blogurilor gsp.
Pe fondul crizei financiare şi, implicit, a scăderii veniturilor din publicitate în ediţiile print, soluţia pentru industria media poate veni de la online. Cel puţin aşa susţine Rupert Murdoch, preşedintele companiei News Corp., cea care deţine Wall Street Journal şi tabloidul The Sun: "Jurnalismul de calitate nu este ieftin, iar o industrie care îşi oferă gratuit conţinutul îşi compromite abilitatea de a produce ştiri şi reportaje bune".
Mai exact, se doreşte ca site-urile premium să poată fi accesate doar contracost. O tendinţă pe care Murdoch îşi doreşte s-o vadă adoptată de către toţi investitorii din media. În România, www.gsptv.ro a făcut o mutare, introducînd sistemul pay-per-view.
"Conţinutul de valoare trebuie plătit, nu mai poate fi susţinut prin advertising. Acesta e viitorul mass-media!"
SORIN DĂNILESCU, director general Intact Interactive
"Ne-am asumat acest pas, deşi este riscant pe piaţa din .ro, unde consumatorul a fost tot timpul obişnuit să primească totul gratis", susţine Augustin Roman, director executiv gsp.ro.
CE VEZI DACĂ ACHIZIŢIONEZI PACHETUL PREMIUM GSPTV.RO
- derby-ul Ligii I în transmisiune liveVIDEO
- toate golurile şi cele mai importante faze din Liga I în timp real
- emisiunile de pe GSPTV în transmisiune liveVIDEO: Recursul etapei, Zona Verde, Contraatac, Smiley TV, Al 12-lea jucător, GSPTV Plus, Culise şi Banca de rezerve
- declaraţiile de după meciuri
-