Lantul de magazine detinut de Wal-Mart a lansat saptamana aceasta un deal ce oferea cumparatorilor vouchere de 50 de lire.
Cei ce cauta chilipiruri au profitat rapid de eroarea companiei, adaugand rapid cumparaturi in valoare de 50 de lire. Mai mult, stirea a fost transmisa imediat pe Twitter si website-ul Asda “a picat” ca urmare a traficului foarte ridicat.
Nu a durat insa mult pana cand Asda – al doilea cel mai mare lant de magazine de alimente din Marea Britanie – a realizat greseala, si a inceput sa anuleze comenzile care includeau voucherele respective.
Vineri dimineata, un purtator de cuvant al supermarket-ului a declarat catre CNBC ca NU va onora nicio comanda care a folosit acele “vouchere gresite”.
“Suntem constienti ca a fost o eroare cu voucherele noastre online si lucram pentru a o adresa”, a spus purtatorul de cuvant. “Un numar mic de clienti a profitat de aceasta eroare si a primit mai multi bani decat ar fi trebuit”.
Andrew Stevens, analist pe retail la Verdict Research, specializat in mancare si legume, a subliniat ca Asda are dreptul complet de a retrage oferta si a anula comenzile – in ciuda trimiterii mail-urilor de confirmare.
Citeste si:EuroGSM: Am avut o crestere de 5% la vanzarile de telefoane in primul semestruEuroGsm a deschis cel de-al saptelea magazin din zona Cluj-NapocaLuca, Flanco: Suntem al doilea retailer electroIT offline. Vrem sa crestem cu 15% anul acesta, la 157 mil. euro
“Sunt sigur ca cei care au facut comenzi pe baza voucherelor nu au fost foarte dezamagiti – probabil doar isi incercau norocul”, a spus acesta pentru CNBC.
Cu toate acestea, nu toti consumatorii s-au aratat incantati si doresc sa boicoteze supermarket-ul pe social media.
Cu toate acestea, Stevens considera ca acest incident nu va afecta compania pe termen lung.
Unii cumparatori, pe de alta parte, sunt optimis