Cei trei actionari romani ai Fan Courier, una dintre cele mai mari companii de curierat, si-au stabilit obiectivele pentru acest an: o crestere de 10-15% a vanzarilor, preluarea clientilor de la firme care nu vor rezista si continuarea dezvoltarii afacerii prin forte proprii.
"Chiar daca anumite firme isi vor reduce volumul de activitate si vor disparea de pe piata, activitatea altor companii, precum firmele de avocatura, va fi mai intensa. Vom prelua clienti si de la firmele care vor disparea de pe piata, pentru ca vremurile de criza vor aduce probleme jucatorilor mici. A fost o perioada in care se dadeau credite foarte usor, iar multe afaceri mai noi s-au bazat pe acest tip de finantare. Primii care au picat au fost cei care se bazau pe credite", a spus Adrian Mihai, unul dintre cei trei actionari ai Fan Courier.
Fan Courier este o companie infiintata acum 11 ani de trei oameni de afaceri romani, Adrian Mihai, Neculai Mihai si Felix Patrascanu.
Compania a inceput sa resimta o diminuare a ritmului de crestere in luna noiembrie a anului trecut, insa dupa primele 11 luni cifra de afaceri s-a inscris in graficul de crestere de 40% in lei, pana la 139 de milioane de lei (37,7 mil. euro).
"Pe tot anul cresterea cred ca va fi de peste 35% in lei. Luna decembrie nu a avut aceeasi crestere pe care o preconizam, luand un avans de doar 20% comparativ cu luna similara din anul trecut. In decembrie foarte putine firme au trimis cadouri si materiale promotionale, pentru ca au vrut sa-si reduca cheltuielile", a mai spus Mihai.
Astfel, cifra de afaceri a companiei a ajuns anul trecut la peste 40 mil. euro, iar in 2009 va depasi 45 mil. euro, potrivit ritmului de crestere anuntat de companie.
Fan Courier isi va continua si in acest an cresterea organica pe o piata dominata de achizitii si fuziuni si pe care se anunta incepand cu acest an o