Campania publicitara "Fa o schimbare in viata ta", realizata de McCann Erickson Romania pentru Dedeman, a fost declarata cea mai eficienta campanie a ultimului an, in cadrul Premiilor Effie Romania 2011, decernate luni seara. McCann si Graffiti BBDO au luat cele mai multe trofee in cadrul editiei din acest an a premiilor ce recompenseaza eficienta in publicitate.
37 de premii in 17 categorii si un mare premiu au fost acordate la Gala Effie, desfasurata la Ateneul Roman. 25 de agentii inscrisesera, in total, 79 de campanii la aceasta editie. Au fost acordate de doua ori mai multe premii decat anul trecut, cand fusesera inscrise 48 de campanii. La prima editie "de criza" a Effie Romania, cea din 2009, fusesera acordate 29 de premii, iar la cea din 2008 - 48 de premii.Vezi lista completa a premiilor
Trei campanii cu o componenta online puternica au fost singurele premiate la categoria Media Efficiency, introdusa la aceasta ultima editie a Premiilor Effie: "Concert la injectoare" (Odyssey), "Fotbal adevarat" (GMP/Webstyler), "American Rom" (McCann Erickson).
Agentia care a primit trofeul Grand Effie, McCann Erickson, a mai luat inca patru premii: aur la categoria Retail, cu aceeasi campanie pentru Dedemanaur la categoria Telecom, Internet&Data, prin campania "Nunta" pentru Vodafoneargint la doua categorii, Food Products si Media Efficiency - campania "American Rom" pentru batonul RomUnul din spoturile Dedeman:
Cinci premii a luat si Graffiti BBDO:
bronz la categoria Durables pentru Dacia - cu "Agent Dacia avantaj"bronz la categoria Non-profit/Pro-Bono, Public service cu o campanie pentru BAT impotriva contrabandei cu tigaribronz la categoria Telecom Internet&Data pentru Romtelecom, cu campania "Telcu Family 3D Clicknet"argint la categoria Telecom Voice offers, cu "Telcu Family 3D Voce" pentru Romtelecomaur la categor