Patronul Edy Spedition, Alin Alexandru Popa, cu o avere estimată la 125 de milioane de dolari, a reuşit să construiască una dintre cele mai mari firme de transport din România. Joi, 30 mai, Alin Alexandru Popa, patronul Edy Spedition, a murit într-un accident rutier, scrie Realitatea.net.
Citeste si Patronul firmei Edy Spedition a murit după ce maşina pe care o conducea a intrat într-un TIR, în Timiş
La început, compania fondată de Alin Alexandru Popa se numea Alin Trans. Alin Popa avea 2-3 camioane şi a avut răbdarea de reinvesti mereu profitul. La un moment dat - povesteşte un comentator pe forum, mărturie preluată într-un articol Business Magazin - Alin Popa a început să cumpere multe TIR-uri Volvo.
În urmă cu 21 de ani, patronul Edy Spedition lucra la Coca Cola. Avea doar 20 de ani când a decis să îşi deschidă propria afacere. La început, Alin Trans asigura o parte din distribuţia Pepsi în Transilvania. Când Coca Cola a început operaţiunile în zonă, în 1993, afacerea lui Alin Popa a început să meargă tot mai bine.
Citeşte şi Accidentul patronului Edy Spedition. Martor: Eu mergeam cu 100km/h şi abia l-am văzut când m-a depăşit
Contractul cert cu Coca Cola şi cu alte firme mari aducea venituri sigure. Aşa că Alin Popa a ales, la începutul anilor 2000, să investească în cumpărarea de camioane. Şi-a schimbat flota cumpărând unităţi Volvo noi (cap tractor) şi remorci Schmidt.
În 2002, apărea imensa oportunitate de a extinde afacerea în afara României. În acel an s-a născut Edy International Spedition (Edy este numele fiului patronului). Transportul internaţional genera profituri uriaşe, iar, în 2005, patronul Edy Spedition şi-a dat şansa că poate dubla flota de TIR-uri.
În 2005, Alin Popa, patronul Edy International Spedition şi Alin Trans, vindea 17,5% din acţiuni fondului de investiţii Balkan Accession Fund.
Citeşte