Taiwanezii de la HTC sunt în plin proces de reinventare. Totuşi, ultima lor campanie de marketing ar putea fi considerată un semn al crizei vârstei de mijloc.
Toată lumea ştie că HTC are gravă nevoie de a intra din nou în atenţia consumatorulilor. Compania taiwaneză a renunţat de curând la motto-ul „quietly briliant“ şi a adoptat o strategie mai zgomotoasă pentru a trezi insteresul lumii.
Mai întâi, l-a plătit pe Robert Downey Jr. o sumă fabuloasă de bani pentru a apărea în reclamele din seria „Here’s To Change“, iar acum investeşte în creativitate, prin campania „Here’s To Creativity“. Aşa a luat naştere gadgetul Gramohorn II, un accesoriu de lux pentru smartphone-ul HTC One.
Gramohorn II este un amplificator pasiv inspirat, parcă, din lumea steampunk. Acesta este creaţia lui Justin Wolter, un tânăr britanic, creator al Gramohorn I, un accesoriu pentru iPhone. Gramohorn II este o staţie de andocare formată din două goarne. Sistemul BoomSound de pe HTC One se aliniază cu partea superioară a acestor goarne, lucru care duce la aplificarea sunetului cu aproximativ 50%.
Nu se poate şti cât de bine va ieşi sunetul prin această invenţie, fiind făcută, în primul rând, să arate bine. Aceasta este creată cu ajutorul unei imprimante 3D şi există două versiunea: una din răşină, care costă 1.160 de dolari, şi una din inox, ediţie limitată, cu un preţ de 8.030 de dolari.
Haideţi să discutăm! Ne puteţi vizita şi pe pagina de Facebook Tech Adevărul.