Instanţa a admis varianta lansată de expertul român, deşi italienii susţin că autoaprinderea este imposibilă. Avocaţii păgubitului au argumentat cu un incident în care a fost implicat pilotul Massa. Sursa: ARHIVA EVZ
Cazul "Ferrari în flăcări" a părăsit sala de tribunal cu o sentinţă favorabilă fostului fotbalist Gabi Popescu, proprietarul automobilului, şi a ajuns în faza la care învinsul (constructorul italian) pregăteşte contraatacul (apelul).
Cei aflaţi pe margine şi îm pătimiţii de motoare comentează pe forumuri nu neapărat cine a câştigat procesul, ci se declară stupefiaţi de faptul că un bolid de talia "Căluţului Cabrat" a ajuns să ardă precum o căpiţă cu fân, în plină stradă, luând foc aparent fără motiv, având la bord doar 450 de kilometri.
Lipsa unei concluzii privind motivul care a provocat devastatorul incendiu a născut alte polemici. Instanţa a hotărât, săptămâna trecută, ca fostul fotbalist să fie despăgubit cu o sumă care acoperă contravaloarea maşinii, precum şi cu daune morale de 50.000 de euro. Decizia nu este definitivă şi irevocabilă, putând fi combătută.
Patru expertize tehnice
Fiecare parte implicată în proces are propriile versiuni asupra incidentului. Dintre toate, instanţa a admis varianta expertului român angajat de Gabi Popescu. În total s-au făcut patru astfel de expertize, dintre care trei aparţin italienilor aduşi de Ferrari. Specialistul român Alexandru Petrescu a indicat la proces faptul că maşina a luat foc de la o scurgere de ulei.
"Cele patru expertize au scos la iveală scurgerea de ulei, scurgere care nu putea fi voluntară, fiindcă Gabi Popescu n-a umblat la cutia de viteze. Uleiul s-a prelins pe galeriile de evacuare şi s-a făcut autoaprindere. Cei de la Ferrari au spus că nu este posibil aşa ceva, iar expertul român le-a răspuns într-un fel care i-a lăsat masc