16 candidati supraponderali încearcă să slăbească contra sumei de 1.800 de euro, oferită ca premiu final pentru fiecare kilogram pierdut. Este subiectul reality-show-ului lansat recent de televiziunea indiană Sahara One, care se bucură de mare succes. Într-un prezent în care obezitatea, în special cea infantilă, a fost declarată „epidemie globală”, reality-show-urile cu supraponderali sunt mine de aur în ceea ce priveşte audienţa.
„The Biggest Loser Jeetega” (Cel mai mare perdant câştigă), lansat în urmă cu 15 zile, a devenit una din cele mai populare emisiuni tv din India, atrăgând, în două săptămâni, 15 milioane de telespectatori. Cei 16 candidaţi nu au fost prea greu de găsit, spun realizatorii, întrucât obezitatea începe să devină o problemă curentă în India, în special în zonele urbane, unde puterea de cumpărare a clasei medii a populaţiei a crescut. „Să îi convingem să participe a fost partea cea mai uşoară”, declară producătorul Kalvan Sundaram.
Cei 16 participanţi - toţi supraponderali -, sunt supuşi, timp de 4 luni, unui riguros regim de slăbire. Sunt formate două echipe care, în fiecare săptămână, vor elimina, prin vot, câte un membru despre care colegii săi cred că dă dovadă de prea puţină hotărâre în lupta cu cântarul. Câştigătorul final va primi câte 100.000 de rupii (1.800 de euro) pentru fiecare kilogram pierdut. Reality-show-ul este prezentat de Suneil Shetty, un cunoscut actor indian, pasionat de fitness. Emisiunea a fost deja adaptată pentru Marea Britanie, Australia, Brazilia, Israel şi Olanda. Probabil că pe supraponderalii din Statele Unite nu-i mai lecuieşte nimic… (D.P.)
16 candidati supraponderali încearcă să slăbească contra sumei de 1.800 de euro, oferită ca premiu final pentru fiecare kilogram pierdut. Este subiectul reality-show-ului lansat recent de televiziunea indiană Sahara One, care se bucură de mare succes. Într-u