Pro TV a fost lider de audienţă vineri seară, cu ultima semifinală a emisiunii "Românii au talent", peste 4 milioane şi jumătate de români urmărind programul în minutul de aur, 22.09, informează televiziunea, potrivit Mediafax.
Citeste si ROMÂNII AU TALENT: Trei surprize pentru MAREA Finala
În ultima semifinală a celui de-al doilea sezon al emisiunii "Românii au talent", când s-au ocupat ultimele trei locuri libere pentru marea finala din 11 mai, cifrele de audienţă înregistrate de Pro TV au fost pe măsură. Aşa cum s-a întâmplat încă de la debutul emisiunii, Pro TV nu a avut rival pe niciun segment de public, fiind liderul incontestabil al serilor de vineri.
Cea de-a cincea semifinală a celui de-al doilea sezon al emisiunii "Românii au talent" a reuşit în mintutul de aur, de la 22.27, să înregistreze pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, 26,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 52,1%, iar în minutul de aur de la 22.09 să adune în faţa micilor ecrane peste 4 milioane şi jumătate de români.
Audienţele medii înregistrate pe toată durata emisiunii (20.30 - 00.33) de Pro TV pe publicul comercial din mediul urban au fost de 17,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 45,2%, în timp ce Antena 1 obţinea doar 2,7 puncte de rating şi 6,9% cotă de piaţă.
Şi pe întregul public din mediul urban, emisiunea "Românii au talent" nu a avut concurent, înregistrând 16,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 40%, fiind urmărită pe tot parcursul emisiunii de aproape 2 milioane de telespectatori, în timp ce Antena 1 obţinea doar 2,2 puncte de rating şi 5,3% cotă de piaţă.
La nivelul întregii populaţii a României, Pro TV înregistra pe toată durata emisiunii o audienţă medie de 15,9 puncte de rating şi 39,3% cota de piaţă, emisiunea fiind urmărita pe tot parcursul ei de peste 3 milioane de telespectatori, în t