„Vocea României“, difuzată de Pro TV, a fost cea mai urmărită emisiune din luna septembrie. Pe locurile următoare s-au aflat „X Factor“ şi „Ochii din umbră“.
Show-ul de talente de la Pro TV a strâns, în singura ediţie difuzată în luna septembrie, 1,095 milioane de telespectatori din mediul urban, potrivit datelor publicate de „The Industry“.
Pe următoarele locuri se află „X Factor“, show-ul concurent de la Antena 1, ce a avut, în medie, 1,093 milioane de telespectatori pe minut, în cele două ediţii difuzate. Deşi a fost bătut de „Vocea României“, decalajul este foarte mic, iar audienţa „X Factor“ este de două ori mai bună ca în sezonul trecut.
Pe cea de-a treia treaptă a podiumului se află emisiunea „Ochii din umbră“ de la Kanal D.
Top 10 cele mai urmărite emisiuni de divertisment:
1. „Vocea României“ (Pro TV) – 1.095.000 de telespectatori
2. „X Factor“ (Antena 1) – 1.093.000 de telespectatori
3. „Ochii din umbră“ (Kanal D) – 639.000 de telespectatori
4. „Te cunosc de undeva“ (Antena 1) – 633.000 de telespectatori
5. „Serviţi, vă rog!“ (Pro TV) – 620.000 de telespectatori
6. „Demascarea“ (Antena 1) – 574.000 de telespectatori
7. „Next Top Model by Cătălin Botezatu“ (Antena 1) – 495.000 de telespectatori
8. „Cu banii jos“ (Antena 1) – 494.000 de telespectatori
9. „Familiada“ (Antena 1) – 493.000 de telespectatori
10. „Pe banii părinţilor“ (Kanal D) – 487.000 de telespectatori
„Vocea Romaniei” a fost lider pe tronsonul său şi la a doua ediţie, difuzată marţi seara. Conform Kantar Media, emisiunea a fost lider detaşat de audienţă pe toate segmentele de public. La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, „Vocea Romaniei” a înregistrat o audienţă medie de 13.3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 29%.