"Coridorul IV (n.r. autostrada Constanta-Bucuresti-Pitesti-Sibiu-Nadlac) va fi gata in 2016, iar Sibiu-Nadlac va fi gata in 2014. [...] Cred ca la sfarsitul lui 2013, inceputul lui 2014 vom putea avea un constructor pe tronsonul Sibiu-Pitesti", a declarat intr-un interviu pentru Agerpres,directorul CNADNR, Mircea Pop. Pentru anul 2013, Pop a precizat ca bugetul de investitii al companiei pe 2013 urmeaza sa se cifreze la 1,4 miliarde lei, din care o mare parte sunt destinati platilor pentru lucrarile efectuate in 2012.
"Coridorul IV (n.r. autostrada Constanta-Bucuresti-Pitesti-Sibiu-Nadlac) va fi gata in 2016, iar tronsonul Sibiu - Nadlac, de care se vorbeste atat de des in ultima vreme, in 2014, cu toate intarzierile si problemele de pe acest tronson. Pe tronsonul Nadlac - Arad, cel reziliat, vom avea un constructor in martie 2013, cel mai probabil, iar tronsonul Sibiu - Deva va fi gata undeva in vara anului 2013", a declarat directorul CNADNR, Mircea Pop intr-un interviu pentru Agerpres.
Executia Autostrazii Sibiu-Pitesti, din 2014
Tronsonul de A1 Sibiu - Pitesti "se va face cu fonduri europene. Acum, documentatia realizata de noi este la JASPERS, organismul de asistenta european pentru astfel de proiecte, pentru a fi verificata astfel incat sa puteam realiza studiul de fezabilitate necesar pentru a obtine finantarea. Cred ca la sfarsitul lui 2013, inceputul lui 2014 vom putea avea un constructor pe acest sector extrem de important", a mai precizat Pop.
El a mai aratat ca, printre problemele cu care se confrunta acest proiect, se numara si multitudinea de avize de mediu, avand in vedere ca autostrada trece printr-o zona cu 22 de obiecte protejate Natura 2000.
Referitor la autostrada Comarnic - Brasov, directorul CNADNR a declarat ca in decembrie 2013 ar putea lansa licitatia de executie, daca va exista interes