Marile companii americane de media si-au crescut cotele de piata pe segmentul in continua crestere a publicitatii online, unde se confrunta cu concurenta acerba a Google si Yahoo!, scrie Financial Times.
Intr-unul dintre primele rapoarte detaliate a pozitiei relative a companiilor traditionale de media si a competitorilor lor online, Veronis Suhler Stevenson (VSS), un grup privat din zona online, a demonstrat ca marile companii media detin o prezenta importanta in spatiul digital, contrar asteptarilor oamenilor
"S-a scris foarte mult despre faptul ca media traditionale nu fac foarte multi bani pe Internet, dar informatiile arata ca pozitia pe care companiile media o detin in realitate este mult mai solida decat ne asteptam", a declarat James Rutherford, director de management la VSS. Marile companii americane de media si-au crescut cotele de piata pe segmentul in continua crestere a publicitatii online, unde se confrunta cu concurenta acerba a Google si Yahoo!, scrie Financial Times.
Intr-unul dintre primele rapoarte detaliate a pozitiei relative a companiilor traditionale de media si a competitorilor lor online, Veronis Suhler Stevenson (VSS), un grup privat din zona online, a demonstrat ca marile companii media detin o prezenta importanta in spatiul digital, contrar asteptarilor oamenilor
"S-a scris foarte mult despre faptul ca media traditionale nu fac foarte multi bani pe Internet, dar informatiile arata ca pozitia pe care companiile media o detin in realitate este mult mai solida decat ne asteptam", a declarat James Rutherford, director de management la VSS.