Se întâmplă şi la case mai mari. Genialele maşini ale nemţilor – celebrele Mercedes – pot avea defecte, iar un râşnovean a simţit-o pe pielea lui. Nicolae Răduţ a cumpărat un Mercedes nou, în valoare de aproape 40.000 de euro, cu defecte încă iremediabile. În ciuda prestigiului mărcii, microbuzul Sprinter a ieşit de pe poarta reprezentanţei „Casa Auto” Braşov bocănind şi scârţâind – după cum spune proprietarul. După şase luni de aşteptări, mii de euro pierduţi şi câteva intrări în service, maşina e încă defectă. Şi pentru că seriozitatea nemţilor nu ne caracterizează, dealerii locali nu i-au pus clientului o altă maşină la dispoziţie…
Cel mai nou Sprinter
Nicolae Răduţ, de 53 de ani, din Râşnov, deţine o societate de transport de persoane. Pentru că lucrurile mergeau bine şi contractele se înmulţeau, bărbatul a decis să-şi mai achiziţioneze un microbuz. S-a gândit la fiabilitatea germană şi a ales cel mai nou model de Mercedes Sprinter – în valoare de aproape 40.000 de euro.
„Am cumpărat maşina în luna mai. Trebuia să mi-o aducă pe data de 17, însă au întârziat cu livrarea ei. A adus-o pe 26, în altă culoare decât cea comandată. I-am lăsat în pace, bucuros că pot să-mi fac treaba”.
Băgată în service de
cinci ori
„După ce am luat maşina, am auzit zgomote ciudate şi m-am întors la ei. Mi-au spus că s-ar putea să fie de la amortizor şi mi l-au schimbat. Apoi, mi-au spus că de vină este etrierul. L-au schimbat şi pe ăla. Nu s-a rezolvat nimic. Apoi, au spus că de vină e sistemul de ghidaj, care au fost modificat la modelul nou. Nu s-a schimbat nimic, iar ei mi-au spus că este un defect de fabricaţie întâlnit la toate modelele astea şi că nu pot să-i mai facă nimic. Deşi e nouă, maşina a intrat în service de cinci ori”, ne-a mărturisit Nicolae Răduţ. Drept mărturie stă şi ultima „Fişă de calitate”, datată 27 septembrie,