Aproape o treime din sesizarile transmise Politiei, in cursul anului trecut, la numarul de urgente 112, au fost cele prin care se cerea interventia in cazuri de tulburare a linistii publice.
Politistii au primit peste 160.000 de sesizari din partea populatiei, in 2007, prin intermediul numarului de urgente 112. Cele mai multe dintre reclamatii au fost cele prin care se solicita ajutor in cazuri de tulburare a linistii si ordinii publice, tamponari, blocaje in trafic si accidente auto, furturi, talharii si vatamari corporale. La 86% din cazuri politia a ajuns la fata locului in cel mult 10 minute, la alte 0,16% cazuri, pana in 20 minute, la 0,18%, peste 20 de minute, iar 13% din situatii au fost solutionate fara deplasare. Sectiile de politie care au primit cele mai multe sesizari au fost 7, cu 8335 de apeluri, urmata de 20, cu 7433 reclamatii, si 19, cu 7397 plangeri. Cele mai multe cazuri de tulburare a linistii publice s-au inregistrat la sectiile 19 si 7.
» Cetatenii scandalagii au fost pe primul loc in topul reclamatiilor primite de politisti.
» La majoritatea sesizarilor, oamenii legii au ajuns la locul faptei in mai putin
de 10 minute. Aproape o treime din sesizarile transmise Politiei, in cursul anului trecut, la numarul de urgente 112, au fost cele prin care se cerea interventia in cazuri de tulburare a linistii publice.
Politistii au primit peste 160.000 de sesizari din partea populatiei, in 2007, prin intermediul numarului de urgente 112. Cele mai multe dintre reclamatii au fost cele prin care se solicita ajutor in cazuri de tulburare a linistii si ordinii publice, tamponari, blocaje in trafic si accidente auto, furturi, talharii si vatamari corporale. La 86% din cazuri politia a ajuns la fata locului in cel mult 10 minute, la alte 0,16% cazuri, pana in 20 minute, la 0,18%, peste 20 de min