Conceptul Mini Vision, prezentat aseară de directorul Mini Design, Anders Warming, în cadrul evenimentului Mini Design@Home are ca atuuri creativitatea, personalitatea şi o utilizarea inteligentă a spațiului.
În stilul tradiţional Mini, conceptul Vision intră în lumina reflectoarelor prin creativitate, personalitate şi o utilizare inteligentă a spațiului. Gadgeturi interactive precum comutatorul Driving Experience Control oferă o imagine a viitorului interfețelor în automobil. Datorită acestei echipări speciale, întregul interior poate fi transformat, într-o fracţiune de secundă, într-un univers de culori şi experienţe.
Ca element distinctiv, prezentarea MINI Vision a avut la bază o hologramă 3D virtuală. În opinia oficialilor mărcii britanice deținută de BMW Group, această formă de exprimare reprezintă o avanpremieră a modului în care designerii Mini îţi transformă locul de muncă. Completând setul obişnuit de unelte - schiţe şi modele 1:1 din lut -, realitatea virtuală le-a permis să testeze şi să adapteze ideile creative rapid şi în condiţii reale.
Designul Mini Vision face trimiteri clare la trecutul mărcii şi combină particularităţile şi valorile esențiale cu tehnologia viitorului. Grila hexagonală a radiatorului este inspirată de la versiunea clasică. Tradiţionale şi inconfundabile, formele rotunde Mini sunt reflectate la exterior de elemente precum farurile LED cu inele exterioare care emit o lumină constantă şi îndeplinesc funcţia de lumini de zi.
Printre particularităţile mărcii Mini se numără separarea clară a acoperişului, habitaclului şi caroseriei. Banda cromată de jur-împrejurul părţii superioare a caroseriei, elementul distinctiv al semnalizatoarelor şi banda neagră care încadrează limita inferioară a automobilului reprezintă elemente de stil emblematice pentru marcă. Aceste trei elemente distinctive sunt prezentate de conce