Computer Trobleshooters, unica franciza pe servcii IT din Romania cu filiale in 12 orase, anunta o crestere de 50% a numarului de clienti si cel putin 8 francizati in 2009, in ciuda crizei economice existente.
"Consideram ca aceasta criza ne poate aduce o crestere de peste 50 % in ceea ce priveste numarul de clienti, iar pe partea de francizati, cel putin 8 francizati in 2009, daca nu mai mult", declara Narcis Costache, Director de Dezvoltare al companiei.
Datorita cererii, Computer Troubleshooters isi propune sa ajunga la rata de 1 francizat la 2-3 luni in 2009. In Romania, Computer Troubleshooters are o cota de piata (pe service IT exclusiv) de peste 10% si functioneaza in 12 orase. In 2008, compania previzioneaza inchiderea anului cu o crestere de 30% a cotei de piata, pentru 2009 propunandu-si sa ajunga la 15% - 16%.
“Targetul nostru pe 2009 este sa ajungem la 20 francizati pana la sfarsitul anului, urmarind in mod special orasele cu peste 50.000 de locuitori cum ar fi Brasov, Satu Mare, Baia Mare, Arad, Iasi, Constanta etc”, spune Narcis Costache.
In Romania, Computer Troubleshooters se situeaza, conform statisticilor referitoare la piata de servcii IT, printre castigatorii crizei.
“Daca luam in calcul faptul ca un singur angajat IT dintr-o companie cu 30 de calculatoare este platit in medie cu 700 – 1000 euro, asadar intre 1300 – 1800 euro cu tot cu taxe, iar in cazul abonamentului la o companie de service care include interventii, chiar prezenta la sediu a unei persoane ajunge uneori la mai putin de jumatate, in functie de regiune, atunci vorbim de o reducere de minim 50 % pana la 70 % a costurilor, ceea ce inseamna 15.000 - 20.000 euro pe an numai din servcii IT, pastrand, in acelasi timp, o calitate net superioara a serviciului” afirma Directorul de Dezvoltare al companiei.
Industria de service IT vehiculeaza tarife intre