Începând de astăzi, Chevrolet Orlando este disponibil la vânzare în toate showroom-urile din ţară, modelul MPV fiind oficial lansat pe piaţa românească la finele săptămânii trecute. Maşina este una clasică de familie, cu şapte locuri şi un caracter versatil la interior ce permite mai multe configuraţii, oferind în acelaşi timp un spaţiu de încărcare pe măsura profilului său. Pentru o funcţionalitate cât mai bună, cele trei rânduri de scaune sunt depozitate în stil “amfiteatru”, fiind înălţate faţă de poziţia şoferului şi a pasagerului din faţă. În aceste condiţii, pasagerii modelului Orlando pot avea o vizibilitate şi mai bună, atât în faţă cât şi lateral, fără ca spaţiul pentru cap să fie redus, asta în pofida liniei arcuite a acoperişului.
Cât priveşte versatilitatea de la interior, sunt posibile numeroase configuraţii. Scaunele de pe al doilea sau al treilea rând pot fi rabatate independent sau împreună, pentru a crea o suprafaţă de încărcare plată. Al doilea rând oferă, de asemenea, posibilitatea plierii scaunelor exterioare, ceea ce uşurează accesul pasagerilor la ultimul rând. Spaţiul de încărcare este unul dintre cele mai mari din clasa monovolum, atingând un volum maxim de 1487 de litri, cu ambele rânduri de scaune rabatate.
Orlando a primit trei motoare cu consum redus, unul pe benzină şi două diesel. Toate motoarele sunt amplasate transversal, au patru cilindri şi două axe cu came în chiulasă, 16 supape şi injecţie de carburant multipunct sau, în cazul motoarelor diesel, tehnologie common rail. Propulsorul pe benzină are o capacitate de 1.8 litri şi dezvoltă 141 CP la 6200 rpm, cu un cuplu de 176 Nm la 3800 rpm şi transmisie manuală . Viteza maximă a acestei versiuni este de 185 km/h. Cele două motoare diesel au ambele aceeaşi capacitate cilindrică, 2.0 litri, cel mai puternic dezvoltând 163 CP la 3800 rpm şi oferind un cuplu de 360 Nm la 200