La un an de la tragicul accident de pe DN11, anchetatorii nu au ajuns la o concluzie. Deşi s-a luat în calcul şi ipoteza unui accident de muncă, întrucât ofiţerii se întorceau din misiune, fiind însoţiţi de o dubă plină cu mascaţi, nimeni nu a fost tras încă la răspundere.
În urmă cu un an, în data de 4 august, trei ofiţeri ai DGA Braşov, Sorin Gonţea, Ovidiu Mâtcă şi şeful lor, Paul Răvoiu, au plecat însoţiţi de o dubă de mascaţi la Piatra Neamţ, într-o misiune de executare a unui mandat de aducere a unei persoane. Ironia sorţii a fost că persoana căutată nu a fost găsită, aşa că mascaţii şi ofiţerii DGA au făcut cale întoarsă spre Braşov.
Din păcate, pe DN11, la Lunca Câlnicului, poliţistul care care conducea duba de mascaţi a intrat într-o depăşire, iar ofiţerii DGA, care se aflau într-un Logan, l-au urmat, fără ca şoferul maşinii să se asigure. Pe contrasens venea un TIR şi Dacia a intrat în el.
Impactul a fost devastator. Şoferul Logan-ului, Ovidiu Mâtcă (37 de ani) şi Sorin Gonţea (44 de ani) care se afla pe bancheta din spate au murit pe loc. Şeful DGA Braşov, Paul Răvoiu (41 de ani) a fost grav rănit, dar a supravieţuit. Imediat după accident, Parchetul de pe lângă Judecătoria Braşov a deschis o anchetă. Cercetările au vizat săvârşirea infracţiunilor de ucidere din culpă, vătămare corporală din culpă şi accident de muncă, întrucât au existat indicii cu privire la faptul că cei implicaţi în accident erau în exercitarea atribuţiilor de serviciu.
Niciun vinovat deocamdată
S-au făcut cercetări peste cercetări, iar anul acesta, pe 22 martie, dosarul a fost preluat de Parchetul de pe lângă Tribunalul Braşov. Cazul este departe de a fi finalizat. „În prezent se efectuează cercetări pentru stabilirea contribuţiei fiecărei persoane la producerea accidentului de circulaţiei şi culpa acesteia raportată la decesul celor doi ofiţeri. Înc