Ministrul turismului, Elena Udrea, a facut ce-a facut si a reusit sa atraga asociatiile patronale de partea sa. Reprezentantii asociatiilor patronale reprezentative in domeniu sustin, la unison, ca ministrul Elena Udrea nu ar mai trebui criticata in presa, ci, dimpotriva, ar trebui sprijinita. De altfel, Udrea face apel catre trusturile de presa in vederea sustinerii in mod gratuit a campaniei de promovare "Turist in Romania" derulata de Ministerul Turismului.
"Avem un ministru, am dorit un ministru. Nu stiu daca este corect sa acuzam acum un ministru care isi doreste sa faca promovare", a declarat presedintele Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT), Corina Martin. Aceasta declaratie a fost facuta dupa cateva ore de discutii intre reprezentantii organizatiilor patronale si Elena Udrea. Ministrul a convocat, luni, 6 iulie, Consiliul Consultativ al Turismului pentru a stabili un punct de vedere comun cu organizatiilor patronale si sindicale si asociatiile nationale profesionale ce activeaza in industria turismului privind acuzatiile aduse de presa actiunilor de promovare a turismului romanesc. Au fost suficiente cateva ore si Elena Udrea a obtinut ceea ce si-a dorit: solidaritate si puncte de vedere comune. Unul dintre acestea este ca ministrul nu mai trebuie atacat in presa.
In urma cu o saptamana, Elena Udrea a fost aspru criticata chiar de catre reprezentantii organizatiei patronale ANAT. Atunci, vicepresedintele ANAT, Alin Burcea, a spus ca ministrul turismului este preocupat sa foloseasca banii de promovare a turismului romanesc pe actiuni de imagine. "E bine sa fii preocupat si de actiunile de imagine, nu stiu daca de imaginea ta sau a Romaniei insa turismul romanesc are nevoie de masuri de promovare clare, concrete si simple", a spus Burcea.
Acum, pozitia patronatelor este: fara critici la adresa ministrului. Cum a r