Șefii companiei-mamă a Pro TV își afirmă deschisnemulțumirea față de rezultatele financiare ale Central European Media Enterprises (CME), condusă până în această vară de Adrian Sârbu. Este prima dată când oficialii companiei au poziții atât de tranșante.
Michael Del Nin, unul dintre cei doi directori care l-au înlocuit pe Adrian Sârbu la șefia CME, este dur în declarații: „Eu și Christoph considerăm că acest nivel al performanței este inacceptabil și, de când am ajuns al conducerea CME, ne-am canalizat toată energia pentru a identifica principalele motive ale acestor rezultate financiare și pentru a le îmbunătăți”
La rândul său, Christoph Mainusch, cel de-al doilea director executiv al companiei a declarat: „Audiența posturilor noastre ne dă un avantaj important în fața competiției, și intenționăm să profităm de acest lucru concentrându-ne eforturile pe monetizarea audienței noastre. Îmbunătățirea performanțelor operațiunilor din Cehia este o prioritate. Credem că este esențial să reconstruim relațiile cu agențiile și cu clienții în timp ce vom menține creșterile de prețuri de anul acesta”
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele care i-au nemulțumit pe americani:
Pro TV a înregistrat în România venituri de 45,7 milioane de dolari, în perioada iulie – septembrie 2013, în creștere cu șase milioane de dolari față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit datelor publicate astăi. Însă, operațiunile din România ale Central European Media Enterprises (CME), compania-mamă a Pro TV, au înregistrat pierderi de 3,7 milioane de dolari.
România rămâne țara care a adus cele mai importante venituri CME, companie listată la bursă. Poziționarea României pe primul loc a venit ca urmare a prăbușirii veniturilor CME din Cehia, după creșterea prețurilor la publicitate.
Per total, veniturile companiei-mamă a Pro TV au ajuns la 135,8 milioane