Conducerea Sony Romania isi doreste sa obtina anul acesta o cota 20% din piata de tablete premium, estimata la circa 70.000 de unitati, a declarat Lucian Radulescu (foto), cel care din luna mai a acestui an conduce filiala Sony Romania si Moldova.
De asemenea, compania a lansat tableta Xperia S, conducerea Sony dorindu-si sa vanda 3.000 de astfel de tablete pana la finalul anului.
“Lansam noua tableta atat in retailul clasic cat si in cel online. Estimam ca pana la finalul acestui an vom vinde circa 3.000 de unitati si ne propunem sa atingem o cota de 20% din piata premium”, a declarat Radulescu in cadrul primei conferinte de presa de la preluarea functiei.
Piata de tablete premium din Romania se ridica la circa 70.000 de unitati, in timp ce volumul total al acestor dispozitive se ridica la peste 140.000 de unitati, conform datelor Sony.
“Este o piata dinamica, unde s-au inregistrat cresteri de pana la trei ori mai mari fata de anul trecut”, a mai declarat managerul.
Producatorul japonez Sony intentioneaza sa schimbe in urmatorii trei ani strategia businessului axandu-se mai mult pe zona tinerilor, middle-class, dar si pe segmentul feminin.
“In urmatorii trei ani vom avea un schimb al mixului de produse, iar tabletele vor juca un rol important. Focusul Sony se va orienta mai mult inspre segmentul de mobilitate, urmat indeaproape de cel pentru gaming si, nu in ultimul rand, cel de digital imaging (camere foto/video – n.red)”, a mai precizat Lucian Radulescu.
Noua tableta Xperia S este dotata cu un procesor Nvidia Tegra 3, dispune de o memorie de 1GB RAM si un spatiu de stocare de 16/32GB. Ecranul noului dispozitiv are o dimeniune de 9,4 inch si suporta o rezolutie de 1280x800px. Camera foto are o rezolutie de 8MP.
Dispozitivul are un pret de pornire de 1.899 de lei pentru varianta Wi-Fi (16GB) si poa