Achiziţia Alico de către MetLife finalizată la 1 noiembrie 2010 aduce beneficii şi pentru clienţii din România.
Cine este MetLife (Metropolitan Life Insurance Company) şi ce experienţă în asigurări de viaţă aduce pe piaţa din România?
În primăvara anului 1868, când telefonul nu fusese încă inventat, iar electricitatea era un lucru neobişnuit, pe piaţa din Statele Unite ale Americii a apărut MetLife, o societate micuţă la acea vreme, care a început să vândă asigurări de viaţă, chiar din primele zile de la înfiinţare.
După multe decenii de inovare şi dezvoltare, compania se află acum într-un moment de mare importanţă din istoria sa, dintr-o poziţie de unde poate fructifica numeroşi ani de experienţă, datorită reputaţiei, siguranţei şi stabilităţii oferite de-a lungul timpului, dar şi datorită produselor şi serviciilor sale inovatoare.
În concordanţă cu strategia de creştere la nivel internaţional, MetLife, Inc. a achiziţionat American Life Insurance Company (Alico) la 1 noiembrie 2010, plătind o contravaloare de 16,2 miliarde de dolari, constând în numerar, capital şi alte titluri MetLife.
Ce avantaje aduce această tranzacţie pentru clienţii Alico din România?
Această alăturare dintre istoria de peste 140 de ani de integritate, încredere şi soliditate financiară a MetLife şi succesul Alico dovedit în aproape 90 de ani de activitate la nivel internaţional se constituie într-o organizaţie globală, puternică, dinamică, de asigurări de viaţă şi beneficii pentru angajaţi. Astfel, le oferim clienţilor noştri o confirmare în plus că au făcut o alegere corectă şi de aceea o repetă în fiecare an, consolidând relaţia pe termen lung pe care o dezvoltăm cu ei.
În urma achiziţiei, Alico face parte din MetLife Inc., care este un lider global în asigurări, anuităţi şi programe de beneficii pentru angajaţi, oferind acum s