OTP Bank Romania, subsidiara a celui mai mare grup bancar din Ungaria OTP Bank, a inregistrat in primele patru saptamani ale campaniei Business Kombat, o crestere de 50% a vanzarilor pe segmentul finantarilor acordate IMM-urilor.
Banca a demarat o campanie pentru sustinerea IMM-urilor oferind pana pe 9 iulie 2010 sase luni de abonament gratuit pentru unul din pachete. Creditul in lei, pe termen scurt, are in aceasta perioada o dobanda fixa de 9% pe an si comision de administrare 0.
“Pe pachete ca si medie a vanzarilor avem in prezent cu 50% mai mult decat intr-o luna de dinaintea campaniei”, a declarat Roxana Hidan, director adjunct de management al produselor pentru IMM la OTP Bank.
Comisioanele la tranzactii pentru operatiunile prin OTP Direct au fost reduse cu 50%.
“Am incercat sa venim cu acest produs intr-o perioada de incepere a revenirii economiei. Noi am simtit acest prim trimestru foarte dinamic, foarte activ. Am incercat sa reducem comisioanele la tranzactii cu 50% pentru operatiunile prin OTP Direct. Consideram ca OTP Direct este una din principalele arme pentru campania “Business Kombat”, intrucat in urma unui studiu pe un esantion de clienti IMM am aflat ca acestia sunt cel mai multumiti de serviciul internet banking”, a precizat Lucian Oana, manager de vanzari IMM la OTP Bank.
Al doilea element important in cadrul pachetului este remunerarea contului curent cu dobanda costului la termen pe o saptamana. De asemenea, orice depozit constituie o companie care are acest pachet primeste o dobanda aditionala de 0,75 puncte procentuale la lei si de 0,25 puncte procentuale la euro, pe langa dobanda standard.
Potrivit lui Oana, “partea de implementare este cea mai dificila, pentru ca din momentul in care se implementeaza proiectul si este dus dosarul de plata, returnarea sumei eligibile se face cu un delay foarte mare”.
O