Sorin Freciu, expert bursier si seful diviziei Realitatea-Catavencu ce include Business Standard, The Money Channel si Money Express, a fost invitatul lui Iulian Comanescu la cea de-a patra intalnire media organizata de HotNews.ro.
Freciu crede în estimările externe referitoare la scăderea pieţei de publicitate, de 20 la sută pe presa scrisă şi 10 la sută pe TV, se aplică şi la piaţa românească, mai accentuat. Într-un mini-interviu video oferit lui Iulian Comanescu după discuţia cu cititorii HotNews.ro de pe site, realizatorul The Money Channel spune că reducerea bugetelor de marketing, care atrage scăderea pieţei de publicitate, este doar cea mai facilă soluţie pentru companii în actuala criză economică şi că procentul mai mare de pierderi pe piaţa ziarelor se leagă de truismul conform căruia televiziunea e un vehicul mai bun pentru advertising. Internetul ar putea fi favorizat în 2009, pentru că rezultatele se obţin aici cu costuri mai mici şi o parte din bugetele tăiate pe alte medii ar putea fi redirecţionate pe on-line, pentru o eficienţă mai mare.
Interviul acordat pentru HotNews.ro
Descarca emisiunea in format MP3
Sorin Freciu a dialogat online cu cititorii HotNews.ro miercuri, 26 noiembrie, intre orele 14:00-16:00.
In avanpremiera, el a declarat pentru HotNews.ro ca divizia pe care o conduce trece printr-un proces de reorganizare ce se va incheia in martie 2009 si care se va solda cu o redactie "ce va lucra integrat TV-print-online".Directorul diviziei de business a grupului Realitatea-Catavencu evita sa dea un ordin de marime pentru audientele entitatilor din cadrul diviziei pe care o conduce, in conditiile in care The Money Channel a anuntat, marti, rezultatele unui nou studiu privind profilul celor care urmaresc acest post.Sorin Freciu: "reorganizarea diviziei de b