Emisiunea "Românii au talent", difuzată de Pro Tv, a fost lider de audienţă în prima ediţie a celui de-al doilea sezon. Potrivit unui comunicat al postului de televiziunea din Pache, aproape 6 milioane de românii erau în minutul de aur al show-ului de la 22.26 cu ochii pe ProTv. În acel moment, ProTv înregistra, la nivelul întregii ţări, un vârf de audienţă de 30,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 58,5%.
La nivelul întregii populaţii a României, ProTv înregistra pe toată durata emisiunii (20.30-22.45) o audienţă medie de 23,7 puncte de rating şi 42,9% cotă de piaţă, emisiunea fiind urmărită pe tot parcursul ei de peste 4 milioane şi jumătate de telespectatori. În tot acest timp, Antena 1, principalul competitor, înregistra o audienţă de 6,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 11,8%.
Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, ProTV a înregistrat o audienţă medie de 21,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 45,6%, în timp ce Antena 1 obţinea de 3 ori mai puţin,respectiv 6 puncte de rating şi 12,7% cotă de piaţă.
Şi pe întreg publicul din mediul urban, emisiunea "Românii au talent" nu a avut concurent, înregistrând 21,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 41%, în timp ce Antena 1 obţinea doar 6,1 puncte de rating şi 11,5% cotă de piaţ
Emisiunea "Românii au talent", difuzată de Pro Tv, a fost lider de audienţă în prima ediţie a celui de-al doilea sezon. Potrivit unui comunicat al postului de televiziunea din Pache, aproape 6 milioane de românii erau în minutul de aur al show-ului de la 22.26 cu ochii pe ProTv. În acel moment, ProTv înregistra, la nivelul întregii ţări, un vârf de audienţă de 30,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 58,5%.
La nivelul întregii populaţii a României, ProTv înregistra pe toată durata emisiunii (20.30-22.45) o audienţă medie de 23,7 puncte de ra