"Din acest total, între 15 şi 20 de milioane de euro reprezintă (pierderile) din acest week-end", având în vedere "că ne-am confruntat deja cu un episod (de ninsoare) mai slab, care a însumat (pierderi în valoare de) zece până la 15 milioane de euro, în urmă cu aproximativ 15 zile", a declarat directorul executiv al companiei, Pierre-Henri Gourgeon, pentru postul de radio Europe1.
Compania a asigurat cazare pentru 4.000 de pasageri, care şi-au aşteptat zborurile la hotel, a precizat el.
Ninsorile importante de luni au perturbat, de asemenea, transporturile franceze, provocând anularea a aproximativ 30 la sută din zborurile de pe aeroporturile Orly şi Roissy, interzicerea parţială a circulaţiei camioanelor şi întârzieri importante în transporturile urbane şi feroviare.
Secretarul de stat pentru Transporturi Thierry Mariani a cerut, luni seara, Aviaţiei Civile, să autorizeze "în mod excepţional" exploatarea Aeroportului Orly peste intervalul în care a fost închis, peste ora 22.30 GMT, în timp ce Aeroportul Roissy a fost autorizat să funcţioneze nonstop.
Dar întârzierile au ajuns până la două-trei ore pe Aeroportul Roissy şi la peste trei ore pe Aeroportul Orly. Iar aproximativ 5.000 de persoane au petrecut noaptea pe Aeroportul Roissy, dintre care 4.000 cu destinaţia Londra, a precizat Gourgeon.
"Ceea ce aţi văzut este excepţional, pentru că au fost blocate, în acelaşi timp, (aeroporturile din) Londra, Amsterdam, Frankfurt şi Roissy", iar "suprapunerea cu plecarea în vacanţă" face situaţia "extrem de dificilă", a spus el.
Ninsoarea a perturbat, de sâmbătă, funcţionarea a numeroase aeroporturi din Franţa, Belgia, Germania şi Marea Britanie. (Mediafax)
"Din acest total, între 15 şi 20 de milioane de euro reprezintă (pierderile) din acest week-end", având în vedere "că ne-am confruntat deja cu un episod (de ninsoare) mai slab, care